24 Ocak 2011 Pazartesi

CANABİ TALKS

giggles:
*ormana falan gidiyor musun can abi?
*dağ izliyor musun?
*parklara peki?
*en son ne zaman elmayı dalda gördün canabi?
*tanımadığın insanlara dert yandın orada burada?
*ne bileyim kulaklığını takıp karıncaları umursamadan yattın mı çimene?
*hava soğuk olsa da ayaklarını denize soktun mu.
funkster88:
*hiç işaret fişeği de kullanmadım ona bakarsan.
*BUNLARIN HEPSİNİ YAPMIŞ VE
*BİR ELİNDE ÇEKİÇ
*DUDAKLARI ARASINDA ÇİVİİLER
*ARALIKSIZ GÜNDÜZ GECE ÇALIŞARAK
*ÜSTÜNLÜK KULÜBESİNİ İNŞA ETMİŞ DAMINA ÇIKMIŞ ELLERİNİ BELİNE KOYMUŞ
*BANA BAKIYO ORDAN PİS PİS.
funkster88:
*ne kadar crafty bi insanmışsın.
*tebrik ettim.
*o kadar güzel
*tarif ettim ki
*kendi kulübemi yapasım geldi birden.
giggles:
*CANABİ SENİ TEKERLEKLİ SANDALYEYLE KAÇIRMAK İSTİYORUM.
giggles:
*SONRA BAĞLAYACAĞIM SANDALYEYİ SANA, KEMERLE.
*UÇURUMDAN ATACAĞIM.
funkster88:
*imdat
*ben son derece iyi niyetle
*kaçırdığını sanmıştım bir an ki
*yüzümde gülümseme daha kaybolmadan
*attı uçurumdan
giggles:
*ama altta bekleyen set ekimiz vardı seni tutacaktı. meğersem plastikten çukurmuş o.
*bir baktık elimizde pasta, üzerinde 27 mum.
funkster88:
*meğersem yumuşak mıymış.
*oh be.
giggles:
*yataş yapmış, sponsor olmuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder